اعلام زمان برگزاری آزمون تعیین سطح مأموران مالیاتی سال ۱۳۹۶ – - فردان مشاور مالیاتی– فردان مشاور مالیاتی

اعلام زمان برگزاری آزمون تعیین سطح مأموران مالیاتی سال ۱۳۹۶

آزمون تعیین سطح مأموران مالیاتی سال 1396

سازمان امور مالیاتی کشور در خصوص آزمون تعیین سطح کارکنان در سال ۱۳۹۶ اعلام کرد :

 

متقاضان شرکت در آزمون تعیین سطح مأموران مالیاتی سال ۱۳۹۶ می­توانند از تاریخ ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ با مراجعه به آدرس اینترنتی http://www.taxazmoon96.ir و تکمیل فرم موجود نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. در هنگام ثبت نام توجه به نکات ذیل الزامی است:

۱-مهلت ثبت نام آزمون از تاریخ ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ لغایت ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ تعیین شده است و به ثبت ­نام­ های پس از این تاریخ ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۲-چنانچه پس از مهلت ثبت ­نام تغییری در پست سازمانی هر یک از شرکت­ کنندگان ایجاد شود، ملاک پست سازمانی قبلی(زمان ثبت نام آزمون) داوطلب خواهد بود.

۳-مسئولیت صحت و سقم اطلاعات دریافتی از شرکت ­کنندگان بر عهده فرد متقاضی می ­باشد، (به ویژه انطباق پست سازمانی با گروه امتحانی فرد شرکت ­کننده و انطباق منبع سوالات تخصصی انتخاب شده)

۴-هر یک از داوطلبان سطوح ۱ تا ۴ ملزم به انتخاب دو منبع برای سوالات قوانین و مقررات مالیاتی(مشاغل و حقوق، اشخاص حقوقی، املاک، حق تمبر- اتفاقی و ارث، ارزش افزوده) می­ باشند، منبع تخصصی اول با ضریب ۳ و منبع تخصصی دوم با ضریب ۱ در نظر گرفته خواهد شد.

۵-شرکت­ کنندگان در آزمون می ­توانند با استفاده از نشانی training.tax.gov.ir در شبکه داخلی سازمان متبوع به سوالات و منابع آموزشی مرتبط با آزمون تعیین سطح سنوات گذشته موجود در کتابخانه دیجیتال، سامانه یکپارچه آموزش سازمان(ایده) دسترسی داشته باشند.

۶-ثبت نام و شرکت تمامی همکاران رشته ­های شغلی مورد اشاره در آزمون تعیین سطح سال جاری در فرآیند ارتقاء، انتصاب و جابجایی آنان بر اساس روشی که متعاقبا اعلام خواهد شد، موثر بوده و برگزاری آزمون مجدد برای نفرات غایب، امکانپذیر نخواهد بود.

زمان برگزاری آزمون آزمون تعیین سطح کارکنان در سال ۱۳۹۶ چهارم آذر ۱۳۹۶ اعلام شده است.

منبع : سایت سازمان امور مالیاتی کشور

اشتراک گذاری
موضوع خبر : اعلام زمان برگزاری آزمون تعیین سطح مأموران مالیاتی سال 1396
تاریخ خبر : 1396/08/12

منبع خبر : سایت سازمان امور مالیاتی کشور
0 0 آراء
رای به این نوشته
اشتراک
باخبر شدن از
guest
0 دیدگاه ها
پاسخ در خط
همه نظرات
0
نظر شما مهم استx
()
x