ماژول جدید سیستم سفارشات و خرید خارجی سپیدار

ماژول جدیدی به مجموعه سیستم‌های نرم‌افزار حسابداری سپیدار همکاران سیستم اضافه شد و نیاز همیشگی شرکت‌ها و فعالان عرصه بازرگانی خارجی به یک سیستم تخصصی در حوزه واردات با ارائه سیستم سفارشات و خرید خارجی سپیدار پاسخ داده شد.

با استفاده از سیستم خرید خارجی سپیدار این امکان وجود دارد تا فرایند واردات از ثبت پروفرما تا محاسبه بهای تمام شده واردات به صورت مکانیزه انجام پذیرد و اسناد حسابداری مرتبط صادر گردد.

 این قابلیت وجود دارد تا هزینه‌‌های واردات و ترخیص کالا به تفکیک مراحل واردات در فرم‌های مخصوص ثبت و در زمانی که کالا به مقصد حمل شد، بهای تمام شده آن محاسبه شده و قابل گزارشگیری باشد.

امکان ثبت پرفورما به تفکیک هر کالا

با استفاده از فرم پیش‌فاکتور خرید امکان درج پروفرما وجود داشته و می‌توان جزئیات پروفرمای دریافتی را عینا در سیستم ثبت نمود.

امکان ثبت سفارش خرید

با استفاده از فرم سفارش خرید می‌توان پروفرماهای دریافتی از تامین‌کننده خارجی را با تغییرات اعمال شده تایید و جهت ثبت سفارش اقدام نمود.

امکان ثبت اظهارنامه گمرکی (برگ سبز)

با استفاده از فرم فاکتور خرید وارداتی می‌توان به ثبت اظهارنامه گمرکی با جزئیات مندرج پرداخت و حقوق گمرکی مالیات و عوارض ارزش افزوده را درج نمود.

امکان ثبت بارنامه‌ها

با استفاده از فرم بارنامه می‌توان به هر تعداد مورد نیاز برای یک سفارش بارنامه ثبت نموده و هزینه‌‌های حمل را به صورت خودکار ثبت سند حسابداری نمود.

امکان ثبت بیمه‌نامه

با استفاده از فرم بیمه‌نامه می‌توان بیمه‌نامه سفارش را ثبت نموده و هزینه‌های بیمه را به صورت خودکار ثبت سند حسابداری نمود.

ماژول خرید خارجی سپیدار سیستم از دی ماه سال 1399 قابل خریداری است و پیش نیاز آن سیستم تامین‌کنندگان و انبار بازرگانی یا انبار تولیدی سپیدار می‌باشد.

قیمت سپیدار
تلفن نمایندگی سپیدار
درخواست دمو سپیدار

اطلاعات خود را ثبت بفرمایید، کارشناسان فردان جهت مشاوره رایگان با شما تماس خواهند گرفت.

سیستم های نرم افزار حسابداری سپیدار همکاران سیستم