سیستم دارایی ثابت سپیدار

دارایی‌های ثابت یکی از با ارزش ترین اقلام دارایی هر شرکتی است. مدیریت دارایی های ثابت و عملیات مرتبط با آن یکی از جنبه های نگاه بلند مدت به فرض تداوم فعالیت شرکت است. با توجه به اینکه مبالغ دارایی های ثابت معمولا قابل توجه هستند و فرایند تحصیل تا واگذاری یک دارایی و اثرات انعکاس دارایی‌ها در ترازنامه و وضعیت مالی شرکت بسیار مهم است.

سیستم دارایی ثابت نرم‌افزار حسابداری سپیدار سیستم دارایی ثابت سپیدار برای تمامی شرکت‌های بازرگانی، تولیدی، خدماتی و پیمانکاری که نیاز به مدیریت دقیق و سریع اموال و دارایی‌ها خود دارند ایجاد شده است. با استفاده از این سیستم یک حسابدار می‌تواند با آسودگی خیال تمام فرایندهای مرتبط با دارایی های ثابت را ثبت و مدیریت نماید. حتی اگر این دارایی‌ها و اموال در نقاط مختلف جغرافیایی نگهداری شوند. اکنون ثبت عملیات تخصصی حسابداری روی دارایی‌ها مانند تحصیل، استهلاک، فروش و … بسیار آسان شده است.

این سیستم نیز مانند سایر سیستم‌های نرم‌افزار حسابداری سپیدار همکاران سیستم در دو بخش “عملیات” و “فهرست” امکانات کامل یک سیستم مدیریت اموال و دارایی‌ها را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

قیمت سپیدار
تلفن نمایندگی سپیدار
درخواست دمو سپیدار

اطلاعات خود را ثبت بفرمایید، کارشناسان فردان جهت مشاوره رایگان با شما تماس خواهند گرفت.

سیستم های نرم افزار حسابداری سپیدار همکاران سیستم