سیستم تردد سپیدار

نیروی انسانی اصلی ترین سرمایه هر شرکت است و فرایند مدیریت حقوق و دستمزد پرداختی به کارکنان یکی از مهمترین دغدغه های مدیریت و حسابداران است. کنترل حضور و غیاب کارکنان در شرکت دارای اهمیتی روز افزون است.

تردد این افراد دربرگیرنده دو بخش کلی ثبت و کنترل تردد و محاسبات کارکرد است. بخش اول با ابزارهای سخت‌افزاری و بخش دوم با ابزارهای نرم‌افزاری مدیریت می‌شود.

دستگاه حضور و غیاب پایوفای سپیدار با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های به روز و به صورت بومی طراحی شده است. این سخت‌افزار قدرتمند امکان ثبت، ردگیری و گرفتن گزارش‌های مربوطه به تردد در هر منطقه جغرافیایی و به شیوه دلخواه را ارائه می‌دهد. ارتباط یکپارچه نرم افزارهای سپیدار و بخش سخت افزاری مدیریت تردد به کسب و کارها کمک می‌کند تا به صورت متمرکز و به دور از هرگونه خطا و دوباره‌کاری، مدیریت تردد را پیاده‌سازی کنند.

فرایند عملیاتی سیستم تردد

پس از ثبت قرارداد حقوق در سیستم حقوق و دستمزد نرم‌افزار حسابداری سپیدار همکاران سیستم کافیست اطلاعات پرسنل را با یک کلید به نرم افزار تردد پایوفای منتقل کنید. در این نرم افزار با توجه به گیت‌های ورود و خروج تعریف شده می توانید به پرسنل خود دسترسی ورود یا خروج را بدهید و پس از آن، اطلاعات پرسنل همراه دسترسی‌های آن‌ها به صورت آنلاین و خودکار به دستگاه حضور و غیاب منتقل می شود.

پس از انتقال اطلاعات پرسنل به دستگاه حضور و غیاب امکان تعریف کارت یا اثر انگشت یا تشخیص چهره برای پرسنل بر روی دستگاه فراهم است، حتی شما می توانید تا 5 اثر انگشت برای هر نفر بر روی دستگاه پایوفای تعریف کنید. پس از تعریف اطلاعات بایومتریک، این اطلاعات به صورت آنلاین بر روی نرم افزار پایوفای ذخیره می شود و اگر بنا به هر دلیلی اطلاعات دستگاه پاک شد امکان بازیابی اطلاعات بر روی دستگاه وجود دارد.

پرسنل بر اساس دسترسی های مشخص شده برای آنها و مدل دسترسی شان ، زمان ورود و خروج خود را در طول ماه در دستگاه ثبت می‌کنند؛ این اطلاعات به صورت آنلاین یا آفلاین به نرم افزار تردد منتقل می شود.
در پایان دوره ماهانه یا هر زمانی که نیاز باشد امکان مشاهده و گزارش گیری از وضعیت حضور پرسنل در سازمان برای مدیران مجموعه فراهم است.

همچنین امکان اصلاح اطلاعات تردد پرسنل به صورت فردی یا گروهی در نرم افزار تردد و جود دارد؛ اما این نکته قابل توجه است که با وجود امکان اصلاح اطلاعات تردد، زمان‌های واقعی حضور پرسنل که با دستگاه حضور و غیاب ثبت شده است همیشه در نرم افزار باقی می ماند و اطلاعات ویرایش شده به صورت جداگانه ثبت و نمایش داده می شود.

همچنین در نرم افزار تردد پایوفای، امکان ثبت درخواست مرخصی یا ماموریت و تایید آن توسط مدیر مربوطه وجود دارد، همچنین بر روی دستگاه امکانی وجود دارد تا پرسنل در زمان خروج برای مرخصی ساعتی می توانند مشخص کنند که علت خروج‌شان مرخصی است و پس از ورود مجدد به شرکت بر روی دستگاه زمان پایان مرخصی ساعتی را مشخص کنند.

در نهایت پس از نهایی شدن کارکردهای مربوط به ماه، با یک کلید محاسبه کارکرد ماهانه پرسنل با توجه به شیفت‌های کاری مشخص شده برای آنها انجام می گیرد و با یک کلید اطلاعات محاسبه شده، به نرم افزار حقوق و دستمزد سپیدار منتقل می‌شود.

اکنون بدون صرف وقت اضافه برای محاسبه کارکرد پرسنل و ثبت دستی در نرم افزار حقوق و دستمزد می توانید محاسبه حقوق پرسنل را انجام دهید و خروجی های قانونی مالیات و بیمه را از نرم افزار حقوق و دستمزد سپیدار تهیه کنید. همچنین امکان پرداخت گروهی حقوق پرسنل با فرمت تمامی بانک‌ها در نرم افزار سپیدار برای شما فراهم است.

سیستم پخش و سفارش گیری سپیدار

امکانات سیستم تردد سپیدار

  دارای سنسور پیشرفته اثر انگشت
  قابلیت استفاده از کارت RFID
  امکان تبادل اطلاعات به صورت آنلاین با استفاده از شبکه Lan و  .
  امکان ارتباط آنلاین و یکپارچه با نرم افزار سپیدار همکاران سیستم
  2 سال گارانتی تعمیر و 5 سال خدمات پس از فروش
  امکان ارسال محاسبه کارکرد به سیستم حقوق و دستمزد سپیدار
  امکان تعریف کامل مشخصات پرسنلی
  قابلیت تعریف انواع شیفت‌های کاری به صورت نامحدود
  پشتیبانی از شیفت‌های چرخشی
  امکان در نظر گرفتن مجوزهای تاخیر، تعجیل، اضافه کاری و شناوری به تفکیک هر پرسنل
  امکان محاسبه تاخیر، تعجیل، کسر کار، انواع اضافه کاری و شناوری
  امکان ثبت انواع مرخصی
  امکان اصلاح و محاسبه مانده مرخصی و انتقال به سال آینده
  امکان مشاهده آنلاین تردد
  قابليت تعريف تقويم با درج روزهای خاص مانند ماه رمضان و تعطیلات رسمی
  تفکیک رکوردهای ویرایش شده دستی و سیستمی
  امکان ویرایش اطلاعات تردد به صورت فردی و گروهی
  امکان محاسبات کارکرد روزانه و ماهانه
  وجود گزارشهای آماده مربوط به حضور و غیاب شامل کارکرد، تردد، مرخصی، ماموریت
  قابلیت تهیه خروجی PDF ،Excel و Word از گزارشها
  امکان مدیریت دستگاه از طریق نرم افزار
  امکان تخصیص دسترسی کاربر به دستگاه از طریق نرم افزار
  پشتیبانی از نوبت کاری

قیمت سپیدار
تلفن نمایندگی سپیدار
درخواست دمو سپیدار

اطلاعات خود را ثبت بفرمایید، کارشناسان فردان جهت مشاوره رایگان با شما تماس خواهند گرفت.

سیستم های نرم افزار حسابداری سپیدار همکاران سیستم