بسته ویژه حسابداران نرم‌افزار حسابداری سپیدار

نرم‌افزارهای حسابداری معتبر معمولا به صورت پیش‌فرض امکان ثبت عملیات حسابداری 1 یا 2 شرکت را به کاربر می‌دهند و برای ثبت اطلاعات شرکت‌های بیشتر باید امکانات جانبی با عنوان شرکت اضافه را خریداری نمایید.

این موضوع برای کسانی که در حرفه حسابداری مشغول به کارند و پروژه‌های مختلفی را بر عهده می‌گیرند می‌تواند مشکل و معضل بزرگی باشد.

حسابداران، موسسات حسابداری و حسابرسی، مشاوران مالی و مالیاتی همه جهت ثبت عملیات حسابداری مشتریان مختلف خود با این مسئله روبرو هستند.


سپیدار 15 شرکته

شرکت سپیدار سیستم جهت کمک به همکاران گرامی در حرفه حسابداری بسته ویژه حسابداران نرم‌افزار حسابداری سپیدار را عرضه نموده است که امکان ثبت تا 15 شرکت را دارا می‌باشد.

به راحتی تمام عملیات حسابداری مشتریان خود را در یک سیستم ثبت و مدیریت کنید و از امکانات یک نرم‌افزار حرفه‌ای بهره‌مند شوید.


هدایای فردان به همکاران گرامی حرفه حسابداری

گروه فردان با تکیه بر تجربه سالیان خود در حرفه حسابداری و مشاوره مالیاتی به عنوان نماینده رسمی شرکت سپیدار سیستم هدایای زیر را جهت همکاران محترم حرفه حسابداری به صورت رایگان ارائه می‌نماید:


اطلاعات خود را ثبت بفرمایید

کارشناسان فردان جهت مشاوره رایگان با شما تماس خواهند گرفت.

قیمت سپیدار
تلفن نمایندگی سپیدار
درخواست دمو سپیدار

بسته‌های نرم افزار حسابداری سپیدار


سوالات متداول سپیدار

نرم افزار حسابداری سپیدار توسط شرکت سپیدار سیستم از مجموعه شرکت‌های گروه همکاران سیستم عرضه می‌شود.

نرم افزار حسابداری سپیدار با هدف استفاده شرکت‌های کوچک و متوسط طراحی شده است.

نرم‌افزار سپیدار در بسته های نرم‌افزاری مخصوص شرکت‌های بازرگانی، تولیدی، خدماتی، پیمانکاری و پخش مویرگی عرضه می‌شود.

نرم‌افزار سپیدار با توجه به سهولت کاربری، امکانات فراوان و سیستم‌های متنوع دارای محبوبیت زیادی نزد حسابداران است.

خریداران نرم‌افزار سپیدار دو ماه آموزش الکترونیکی رایگان دریافت می‌نمایند، علاوه بر آن مرکز آموزش شرکت همکاران سیستم و بسیاری از موسسات آموزشی حسابداری دوره‌های آموزش سپیدار ارائه می‌دهند.

علاقه‌مندان به آشنایی با نرم‌افزار حسابداری سپیدار می‌توانند در جلسه دمو و معرفی رایگان به صورت حضوری یا ریموتی با امکانات سپیدار آشنا شوند. ثبت درخواست جلسه دمو رایگان