یکی از مزایای یک نرم‌افزار حسابداری معتبر بروزرسانی و اضافه شدن امکانات جدید است.

نرم افزار حسابداری سپیدار همکاران سیستم همواره در تلاش برای بهبود کیفیت اقدام به ارائه به روزرسانی ها بوده است. نسخه جدید سپیدار با نام نسخه 5.4.3 ارائه شده است و برای بروزرسانی آن می توانید به باشگاه مشتریان سپیدار سیستم مراجعه کنید.

امکانات جدید نسخه 5.4.3 سپیدار

1- جدا کردن سه رقمی مبلغ در سیستم در زمان تایپ کردن این امکان مدت ها بود که مورد تقاضای مشتریان گرامی بود و برای سهولت تایپ اعداد در فرم های نرم افزار سپیدار قرار داده شد. از این پس با وارد کردن اعداد، امکان جدا شدن سه رقم در حین تایپ کردن وجود خواهد داشت.

2- پلاک دارایی به 10.0000 پلاک افزایش یافت سیستم دارایی ثابت از جمله سیستم های بسیار کاربردی در نرم افزار سپیدار است که در سال های اخیر مورد استفاده ی مشتریان بسیاری قرار گرفته است. تعداد پلاک های قابل ثبت در نرم افزار مالی سپیدار 3.000 تا بود که این عدد به 10.000 پلاک افزایش یافته است.

3- اضافه شدن مانده در خط کالا به ازای هر انبار در مرور مبلغی و تعدادی انبار مشتریان معمولا درخواست داشتند تا موجودی کالاها را به شکل جداگانه در هر انبار ببینند که تا قبل از این امکان با انجام فیلترهای مختلف امکان پذیر بود. اکنون در قسمت مرور، ستونی اضافه شده و امکان دیدن مانده در خط کالاها به ازای هر انبار وجود دارد.

4- بروزرسانی سئوالات متداول فرم های سپیدار از امکانات بسیار خوب و مورد استقبال مشتریان وجود سئوالات متداول در فرم های نرم افزار سپیدار است که هر چند وقت یکبار تلاش می شود تا این سئوالات بروزرسانی شده، موارد جدید به آن اضافه شود و احیانا برخی موارد تغییر کند. کارشناسان ما تلاش کردند تا این سئوالات را مورد بررسی قرار دهند و سئوالات رایج را در این فرم ها قرار دهند.

5- امکان جستجوی کلی در تمام فرم ها و ماژول ها با قرار دادن کادر جستجو در صفحه اصلی برنامه، امکان جستجوی کلی و همه جانبه به مشتریان گرامی داده شده است.

6- اضافه شدن امکان اضافات به فاکتور طبق (تبصره 2 ماده 3 آیین نامه اجرای بند ط تبصره 6 قانون بودجه 1398 کل کشور) در راستای اجرای صدر بند (ط) تبصره (6) قانون بودجه سال 1398 کل کشور که مقرر می دارد: «در اجرای بندهای (ث) و (ص) ماده (38) قانون برنامه ششم توسعه و به منظور کاهش اثرات مخرب پسماندها، سازمان امور مالیاتی کشور موظف است از فروش کالاهایی که مصرف آنها منجر به تولید پسماند مخرب محیط زیست می شود عوارضی را که توسط دولت تعیین می شود دریافت و به ردیف درآمدی شماره (160189) واریز کند.» طبق این قانون هر شرکتی که باید این موارد را پرداخت کند می تواند آن را در فاکتور خود درج نماید. همچنین هر کسی بخواهد اضافاتی را تحت هر عنوانی در فاکتور از مشتری دریافت کند، از این امکان می تواند استفاده نماید.

7- امکان تعریف یک گروه با یک نام برای دو گروه مجزا طبق بروزرسانی جدید، دو گروه مجزا امکان تعریف دو گروه هم نام خواهند داشت.

8- امکان سند زدن در سال مالی 1400 با توجه به تغییر سال شمسی به 1400 تمامی فیلدهای تاریخ دو رقمی به چهاررقمی تغییر یافته است. این امکان برای تعریف اقساط برای سال 1400 به بعد نیز استفاده خواهد شد.

9- مشاهده آموزش الکترونیک برای سیستم سفارش گیری و پخش از این پس برای مشتریانی که سیستم سفارش گیری و پخش را دارند، امکان مشاهده آموزش الکترونیک وجود دارد. این قسمت با همکاری واحد آموزش سپیدار در این قسمت قرار داده شده تا مشتریان بتوانند در حین کار از آموزش هم استفاده کنند. همچنین شما تمامی موضوعات آموزشی را می توانید از طریق آکادمی سپیدار هم دنبال کنید.

10- امکان ثبت شماره پیگیری در رسید دریافت کارتخوان فیلدی جهت وارد کردن تراکنش های دستگاه POS اضافه گردیده است.

11- صورت وضعیت در گزارش ارزش افزوده تا قبل از این نسخه، اطلاعات صورت وضعیت پیمانکاری در گزارش ارزش افزوده درج نمی شد و این موضوع اصلاح شده است. بنابراین صورت وضعیت از نوع پیمانکار در خلاصه فروش و از نوع پیمانکار جز در خلاصه خرید در لیست مالیات بر ارزش افزوده نمایش داده می‌شود.

12- امکان ثبت تامین کننده در فرم توزین در فرم “توزین” در قسمت “اطلاعات بارنامه” ، “تامین کننده” اضافه شده است.

13- در الگوی پیش فرض ( همان اکسل پیش فرض) دریافت اطلاعات طرف حساب، امکان ورود مانده ابتدای دوره مشتری یا تامین کننده یا واسطه وجود دارد.

برای بهره مندی از امکانات جدید نسخه 5.4.3 سپیدار ، باید از آخرین نسخه نرم افزار سپیدار استفاده کنید. شما می توانید با مراجعه به آدرس https://club.sepidarsystem.com/ نسخه جدید را بارگذاری کرده و اجرا کنید.

قیمت سپیدار
تلفن نمایندگی سپیدار
درخواست دمو سپیدار

اطلاعات خود را ثبت بفرمایید، کارشناسان فردان جهت مشاوره رایگان با شما تماس خواهند گرفت.

سیستم های نرم افزار حسابداری سپیدار